Algemene Voorwaarden
Inhoudsopgave
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de Ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - De Aanbieding
Artikel 5 - De Overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten bij Herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting van het Herroepingsrecht
Artikel 9 - Prijs
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
Artikel 11 - Levering en Uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: Duur, Beëindiging en Verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenprocedure
Artikel 15 - Geschillen
Artikel 16 - Producten of Diensten
Artikel 17 - Contact
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden worden de volgende termen gebruikt met de hieronder aangegeven betekenis:
"Herroepingsperiode": de termijn waarbinnen de consument zijn herroepingsrecht kan uitoefenen.
"Consument": een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf en een afstandsovereenkomst aangaat met een ondernemer.
"Dag": een kalenderdag.
"Duurzame Overeenkomst": een afstandsovereenkomst met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarbij de leverings- en/of uitvoeringsplicht over de tijd is verspreid.
"Duurzaam Gegevensdrager": elk hulpmiddel waarmee de consument of de ondernemer informatie kan opslaan die persoonlijk naar hen is gericht, zodanig dat toekomstig raadplegen en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk is.
"Herroepingsrecht": de mogelijkheid voor de consument om de afstandsovereenkomst binnen de herroepingsperiode te annuleren.
"Ondernemer": een natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt.
"Afstandsovereenkomst": een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor de afstandsverkoop van producten en/of diensten, tot en met de totstandkoming van de overeenkomst, uitsluitend gebruik wordt gemaakt van communicatietechnieken op afstand.
"Communicatietechniek op Afstand": een middel waarmee een overeenkomst kan worden gesloten zonder dat de consument en de ondernemer zich gelijktijdig op dezelfde locatie bevinden.
"Algemene Voorwaarden": deze algemene voorwaarden van de ondernemer.
Artikel 2 - Identiteit van de Ondernemer
Bedrijfsnaam: Yaya-mode
Adres: Erasmusgracht 30, 1055 BJ Amsterdam
Bedrijfsnummer: 76222525
Telefoon: +31 6 57525343
E-mail: info@yaya-mode.nl
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke op afstand gesloten overeenkomst tussen de ondernemer en de consument.
Voordat de afstandsovereenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit niet redelijkerwijs mogelijk is, zal de ondernemer aangeven hoe de algemene voorwaarden kunnen worden ingezien en dat deze op verzoek kosteloos naar de consument worden gestuurd.
Indien de afstandsovereenkomst elektronisch wordt gesloten, kan de tekst van deze algemene voorwaarden, afwijkend van het vorige lid, elektronisch aan de consument ter beschikking worden gesteld, zodat de consument deze eenvoudig kan opslaan op een duurzame gegevensdrager. Indien dit niet redelijkerwijs mogelijk is, zal vóór het sluiten van de afstandsovereenkomst worden aangegeven waar de algemene voorwaarden elektronisch toegankelijk zijn en dat deze op verzoek kosteloos elektronisch of op andere wijze naar de consument worden gestuurd.
Indien, naast deze algemene voorwaarden, specifieke product- of servicevoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van dit artikel van overeenkomstige toepassing en geldt bij tegenstrijdige voorwaarden altijd de bepaling die voor de consument het meest gunstig is.
Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden te eniger tijd nietig of vernietigbaar blijken, blijven de overeenkomst en de overige voorwaarden onverminderd van kracht, en wordt de betreffende bepaling onmiddellijk vervangen door een bepaling die de oorspronkelijke strekking het dichtst benadert.
Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, worden beoordeeld "naar de geest" van deze voorwaarden.
Onzekerheden over de uitleg of inhoud van één of meer bepalingen van deze voorwaarden dienen "naar de geest" van deze voorwaarden te worden geïnterpreteerd.
Artikel 4 - De Aanbieding
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden wordt gedaan, wordt dit duidelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer heeft het recht om het aanbod te wijzigen en aan te passen.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige beschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om de consument in staat te stellen het aanbod goed te beoordelen. Indien de ondernemer afbeeldingen gebruikt, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Fouten of vergissingen in het aanbod binden de ondernemer niet.
Alle afbeeldingen en specificaties in het aanbod zijn indicatief en kunnen geen aanleiding geven tot schadevergoeding of annulering van de overeenkomst.
De afbeeldingen van de aangeboden producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. De ondernemer kan echter niet garanderen dat de getoonde kleuren exact overeenkomen met de werkelijke kleuren van de producten.
Elk aanbod bevat voldoende informatie om voor de consument duidelijk te maken welke rechten en verplichtingen zijn verbonden aan de aanvaarding van het aanbod. Dit omvat in ieder geval:
- De prijs exclusief eventuele douanekosten en invoerrechten. Deze bijkomende kosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant.
- Eventuele verzendkosten.
- De wijze waarop de overeenkomst tot stand komt en welke handelingen daarvoor nodig zijn.
- Of het herroepingsrecht van toepassing is.
- De wijze van betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst.
- De periode voor het aanvaarden van het aanbod of de periode waarvoor de ondernemer de prijs garandeert.
- Het tarief voor communicatietechnieken op afstand indien de kosten voor het gebruik van de communicatietechniek hoger zijn dan het standaardtarief voor het gebruikte communicatiekanaal.
- Of de overeenkomst na het sluiten wordt gearchiveerd, en zo ja, hoe de consument deze kan raadplegen.
- De wijze waarop de consument de gegevens die zij hebben verstrekt in verband met de overeenkomst kan inzien en corrigeren voordat de overeenkomst wordt gesloten.
- Andere talen waarin de overeenkomst kan worden gesloten, naast het Nederlands.
Artikel 5 - De Overeenkomst
De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de consument het aanbod aanvaardt en voldoet aan de daaraan verbonden voorwaarden.
Indien de consument het aanbod elektronisch heeft aanvaard, zal de ondernemer de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod elektronisch bevestigen. Tot de aanvaarding is bevestigd, kan de consument de overeenkomst annuleren.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, zal de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen treffen om de elektronische gegevensoverdracht te beveiligen en een veilige webomgeving te waarborgen. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer passende beveiligingsmaatregelen nemen.
De ondernemer kan, binnen de wettelijke kaders, verifiëren of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals andere feiten of omstandigheden die relevant zijn voor een verantwoorde totstandkoming van de overeenkomst. Indien de ondernemer op basis van deze controle redelijke gronden heeft om de overeenkomst te weigeren, is hij gerechtigd de bestelling of aanvraag te weigeren of speciale voorwaarden aan de uitvoering te verbinden.
De ondernemer zal, samen met het product of de dienst, de volgende informatie schriftelijk verstrekken of zodanig dat de consument deze eenvoudig op een duurzame gegevensdrager kan opslaan:
- Het adres van de vestiging van de ondernemer waar de consument klachten kan indienen.
- De voorwaarden en wijze waarop de consument zijn herroepingsrecht kan uitoefenen, of een duidelijke verklaring betreffende de uitsluiting van het herroepingsrecht.
- Informatie over bestaande nazorgdiensten en garanties.
- De informatie opgenomen in Artikel 4 van deze voorwaarden, tenzij de ondernemer deze informatie al vóór de uitvoering van de overeenkomst aan de consument heeft verstrekt.
- De vereisten voor annulering indien de overeenkomst meer dan één jaar duurt of van onbepaalde duur is.
- In het geval van een duurtransactie, geldt de bepaling van de vorige alinea alleen voor de eerste levering.
Elke overeenkomst wordt gesloten onder de opschortende voorwaarde dat de relevante producten voldoende beschikbaar zijn.
Artikel 6 - Herroepingsrecht
In geval van de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te beëindigen. Deze bedenktijd begint de dag nadat de consument het product of een door de consument aangewezen vertegenwoordiger heeft ontvangen.
Tijdens de bedenktijd zal de consument het product en de verpakking zorgvuldig behandelen. De consument zal het product alleen uitpakken of gebruiken voor zover dit nodig is om te beoordelen of hij het product wil behouden. Indien de consument zijn herroepingsrecht uitoefent, dient hij het product met alle meegeleverde accessoires en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking terug te sturen, volgens de redelijke en duidelijke instructies van de ondernemer.
Als de consument zijn herroepingsrecht wil uitoefenen, moet hij de ondernemer binnen 14 dagen na ontvangst van het product op de hoogte stellen. Deze kennisgeving dient te geschieden via het modelformulier of door middel van een andere schriftelijke of elektronische verklaring. Na kennisgeving moet de consument het product binnen 14 dagen terugsturen. De consument moet bewijzen dat de goederen op tijd zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door een verzendbewijs te overleggen.
Als de consument nalaat om de ondernemer binnen de genoemde termijnen te informeren of het product niet terug te sturen, wordt de aankoop definitief.
Artikel 7 - Kosten bij Herroeping
Indien de consument zijn herroepingsrecht uitoefent, zijn de kosten voor het retourneren van het product voor rekening van de consument.
Indien de consument een bedrag heeft betaald, zal de ondernemer dit bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen, mits het product is teruggestuurd naar de ondernemer of een overtuigend bewijs van volledige terugzending is overgelegd.
Artikel 8 - Uitsluiting van het Herroepingsrecht
De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten genoemd in de paragrafen 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt alleen als de ondernemer dit duidelijk heeft vermeld in het aanbod, ten minste vóór de totstandkoming van de overeenkomst.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen mogelijk voor producten die:
- Door de ondernemer op maat van de consument zijn gemaakt;
- Duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- Niet kunnen worden geretourneerd vanwege hun aard;
- Snel kunnen bederven of verouderen;
- De prijs is gekoppeld aan schommelingen op de financiële markten die buiten de controle van de ondernemer liggen;
- Betreffen kranten en tijdschriften;
- Betreffen audio- en video-opnamen en computerprogramma’s waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken;
- Betreffen hygiëneproducten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is ook mogelijk voor diensten die betrekking hebben op:
- Verblijf, vervoer, restaurantdiensten of recreatieve activiteiten die op een specifieke datum of binnen een bepaalde periode moeten worden uitgevoerd;
- Waar de levering is begonnen met de uitdrukkelijke toestemming van de consument vóór het verstrijken van de bedenktijd;
- Die betrekking hebben op weddenschappen en loterijen.
Artikel 9 - Prijs
Gedurende de geldigheidsduur van het aanbod zullen de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet worden verhoogd, behalve in geval van prijswijzigingen als gevolg van wijzigingen in btw-tarieven.
Onverminderd het bovenstaande, kan de ondernemer producten of diensten aanbieden met prijzen die onderhevig zijn aan fluctuaties op de financiële markten die buiten de controle van de ondernemer liggen, tegen variabele prijzen. Deze afhankelijkheid van fluctuaties en het feit dat de genoemde prijzen indicatief zijn, zal in het aanbod worden vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan als ze voortvloeien uit wettelijke voorschriften of bepalingen. Prijsverhogingen na 3 maanden zijn alleen toegestaan als de ondernemer hiermee heeft ingestemd en:
- De prijsverhoging voortvloeit uit wettelijke voorschriften of bepalingen; of
- De consument het recht heeft om de overeenkomst te beëindigen op de datum waarop de prijsverhoging ingaat.
De plaats van levering is het land waar de verzending begint. In dit geval vindt de levering buiten de EU plaats, waarna het post- of koeriersbedrijf de klant zal belasten voor invoerrechten of douanerechten. De ondernemer zal daarom geen btw in rekening brengen.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van typografische en drukfouten. De ondernemer is niet aansprakelijk voor de gevolgen van dergelijke fouten. In geval van typografische of drukfouten is de ondernemer niet verplicht het product tegen de onjuiste prijs te leveren.
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de specificaties die in het aanbod worden genoemd, de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid, en de wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften die gelden op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst. Indien overeengekomen, garandeert de ondernemer ook dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Elke garantie die door de ondernemer, fabrikant of importeur wordt gegeven, doet niets af aan de wettelijke rechten of vorderingen die de consument op basis van de overeenkomst tegen de ondernemer kan doen gelden.
Gebreken of verkeerd geleverde producten moeten binnen 14 dagen na levering schriftelijk aan de ondernemer worden gemeld. De producten moeten in hun oorspronkelijke verpakking en in nieuwstaat worden geretourneerd.
De garantieperiode van de ondernemer komt overeen met de garantieperiode van de fabrikant. De ondernemer is echter nooit verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor een specifieke toepassing door de consument, noch voor advies met betrekking tot het gebruik of de toepassing van de producten.
De garantie is niet van toepassing indien:
- De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd of gewijzigd, of de producten door derden heeft laten repareren of wijzigen;
- De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of onzorgvuldig zijn behandeld of in strijd met de instructies van de ondernemer en/of de verpakking;
- Het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van overheidsvoorschriften met betrekking tot de aard of kwaliteit van de toegepaste materialen.
Artikel 11 - Levering en Uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het ontvangen en uitvoeren van bestellingen van producten.
Het afleveradres is het adres dat door de consument aan de ondernemer is verstrekt.
Met inachtneming van de bepalingen van Artikel 4 zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met de nodige snelheid uitvoeren, maar in ieder geval niet later dan binnen 30 dagen, tenzij de consument met een langere levertijd heeft ingestemd. Indien de levering vertraging oploopt of indien een bestelling niet kan worden uitgevoerd, of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de consument hiervan binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling op de hoogte worden gesteld. In dat geval heeft de consument het recht de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op vergoeding van eventueel geleden schade.
In geval van annulering volgens de vorige alinea zal de ondernemer het door de consument betaalde bedrag zo snel mogelijk terugbetalen, maar in ieder geval binnen 14 dagen na annulering.
Indien de levering van een besteld product onmogelijk blijkt, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend product te leveren. De consument zal duidelijk en begrijpelijk worden geïnformeerd op het moment van levering dat een vervangend product wordt geleverd. Voor vervangende producten kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten voor retourzending worden door de ondernemer gedragen.
Het risico van schade en/of verlies van producten blijft bij de ondernemer totdat de levering aan de consument of een vertegenwoordiger van de consument, bekend bij de ondernemer, heeft plaatsgevonden, tenzij anders overeengekomen.
Artikel 12 - Duurtransacties: Duur, Beëindiging en Verlenging
Beëindiging
De consument kan een overeenkomst die is aangegaan voor onbepaalde tijd en die voorziet in de regelmatige levering van producten (inclusief elektriciteit) of diensten te allen tijde beëindigen, met inachtneming van de afgesproken opzegtermijnen en een maximale opzegtermijn van één maand.
De consument kan een overeenkomst die is aangegaan voor een bepaalde tijd en die voorziet in de regelmatige levering van producten (inclusief elektriciteit) of diensten te allen tijde beëindigen voor het einde van de vaste termijn, met inachtneming van de afgesproken opzegtermijnen en een maximale opzegtermijn van één maand.
Verlenging
Een overeenkomst die is aangegaan voor een bepaalde tijd en die voorziet in de regelmatige levering van producten (inclusief elektriciteit) of diensten kan niet automatisch worden verlengd of vernieuwd.
Een overeenkomst die is aangegaan voor een bepaalde tijd en die voorziet in de regelmatige levering van dagelijkse, nieuws- en weekbladen, kan automatisch worden verlengd voor een bepaalde tijd van maximaal drie maanden, mits de consument de verlengde overeenkomst kan beëindigen aan het einde van de verlenging met een opzegtermijn van niet meer dan één maand.
Een overeenkomst die is aangegaan voor een bepaalde tijd en die voorziet in de regelmatige levering van producten of diensten kan alleen automatisch worden verlengd voor onbepaalde tijd als de consument de overeenkomst te allen tijde kan beëindigen met een opzegtermijn van niet meer dan één maand, en een opzegtermijn van niet meer dan drie maanden als de overeenkomst betrekking heeft op de regelmatige levering van dagelijkse, nieuws- en weekbladen minder dan eenmaal per maand.
Een beperkte duur overeenkomst voor de regelmatige levering van dagelijkse, nieuws- en weekbladen (proef- of introductie-abonnement) zal niet automatisch worden voortgezet en eindigt na de proef- of introductieperiode.
Duur
Als een overeenkomst een duur van meer dan één jaar heeft, kan de consument de overeenkomst te allen tijde beëindigen na één jaar met een opzegtermijn van maximaal één maand, tenzij redelijkheid en billijkheid zich verzetten tegen beëindiging voor het einde van de overeengekomen duur.
Artikel 13 - Betaling
Tenzij anders overeengekomen in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, moeten de door de consument verschuldigde bedragen binnen zeven werkdagen na het begin van de bedenktijd zoals bedoeld in Artikel 6, lid 1, worden betaald. In geval van een overeenkomst voor de levering van een dienst, begint deze periode nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
De consument is verplicht de ondernemer onmiddellijk te informeren over eventuele onjuistheden in de verstrekte of vermelde betalingsgegevens.
Als de consument zijn betalingsverplichtingen niet tijdig nakomt, is hij vanaf het moment dat de ondernemer de consument op het te laat betalen wijst, wettelijke rente verschuldigd over het openstaande bedrag, na het verstrijken van een termijn van 14 dagen waarin de consument alsnog aan zijn verplichtingen heeft voldaan. Na het verstrijken van deze termijn is de ondernemer gerechtigd om buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze kosten bedragen maximaal: 15% van het openstaande bedrag tot €2.500; 10% van de volgende €2.500; en 5% van de daaropvolgende €5.000, met een minimum van €40. De ondernemer kan van deze bedragen en percentages in het voordeel van de consument afwijken.
Artikel 14 - Klachtenprocedure
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen een redelijke termijn volledig en duidelijk omschreven aan de ondernemer worden voorgelegd, nadat de consument de gebreken heeft ontdekt.
Klachten die aan de ondernemer worden voorgelegd, worden binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Indien een klacht een voorziene langere verwerkingstijd vereist, zal de ondernemer binnen 14 dagen reageren met een ontvangstbevestiging en een indicatie van wanneer de consument een meer gedetailleerd antwoord kan verwachten.
Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, zal dit leiden tot een geschil dat onderworpen is aan de procedure voor geschilbeslechting.
Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders heeft aangegeven.
Als een klacht door de ondernemer als gerechtvaardigd wordt beoordeeld, zal hij naar keuze de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Artikel 15 - Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing, ook als de consument in het buitenland verblijft.
Artikel 16 - Producten of Diensten
Sommige producten of diensten kunnen alleen online via de website beschikbaar zijn. Deze producten of diensten kunnen in beperkte hoeveelheden beschikbaar zijn en kunnen alleen geretourneerd of geruild worden volgens ons retourbeleid.
We hebben ons best gedaan om de kleuren en afbeeldingen van onze producten in de winkel nauwkeurig weer te geven. We kunnen echter niet garanderen dat de kleuren die op uw computerscherm worden weergegeven, accuraat zijn.
We behouden ons het recht voor, maar zijn niet verplicht, de verkoop van onze producten of diensten te beperken tot bepaalde individuen, geografische regio’s of landen. We kunnen dit recht per geval uitoefenen. We behouden ons ook het recht voor de hoeveelheden van de aangeboden producten of diensten te beperken. Alle productomschrijvingen of prijzen kunnen naar eigen inzicht worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving. We behouden ons het recht voor elk product op elk moment te beëindigen. Elke aanbieding voor een product of dienst op deze website is nietig waar dat verboden is.
We garanderen niet dat de kwaliteit van de producten, diensten, informatie of andere materialen die u koopt of verkrijgt, aan uw verwachtingen zal voldoen, of dat eventuele fouten in de dienst zullen worden gecorrigeerd.
Hoewel we proberen maatverschillen te minimaliseren via kwaliteitscontrole, kan er een maatverschil zijn van 3-7 cm voor kleding en 1 cm voor schoenen.
Levering
Als u een bestelling plaatst en deze niet ophaalt voordat deze naar ons wordt teruggestuurd (na ongeveer 14 dagen), brengen we u 50% van de aankoopprijs in rekening voor onze verwerking van de bestelling.
Als de tracking aangeeft dat het pakket is geleverd, maar u het niet heeft ontvangen, moet u eerst contact opnemen met de postdienst of een andere vervoerder om naar de locatie van uw pakket te informeren. Als de postdienst of andere vervoerder het pakket meldt als verloren tijdens transport, moet u een officiële bevestiging aanvragen dat het pakket verloren is gegaan en deze naar ons sturen.
Herroepingsrecht
Retouraanvragen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling worden ingediend.
Let op: Ondergoed, maskers en schoonheidsproducten kunnen niet worden geretourneerd.
Ons retouradres bevindt zich in China.
Artikel 17 - Contact
Voor meer informatie over ons privacybeleid, als u vragen heeft, of een klacht wilt indienen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail: info@yaya-mode.nl