Verzending en levering

Verzendbeleid

Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Om zo duurzaam mogelijk te werken en eerlijke prijzen voor onze producten te bieden, hebben we ervoor gekozen om goederen in specifieke hoeveelheden te verpakken. Zodra we de minimale hoeveelheid hebben bereikt, worden alle bestellingen in één keer verzonden door onze leverancier. We hopen dat je deze aanpak begrijpt en ons helpt om een betere en gezondere wereld te creëren!

Levering
Hieronder vind je de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:

Als de laatste besteldatum voor 13:00 uur (GMT+01:00) Midden-Europese Tijd (Amsterdam) is, wordt de bestelling nog dezelfde dag verwerkt:

  • Verwerkingstijd: 1-2 dagen (ma-vr)
  • Levertijd: 2-6 dagen (ma-vr)

Geschatte totale levertijd (schatting):
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je gemakkelijk zien wanneer je pakket naar verwachting wordt geleverd na verwerking. Je ontvangt een persoonlijke track & trace-code per e-mail, waarmee je je bestelling kunt volgen via onze Track & Trace-app. Klik op onze Track & Trace-app om je pakket te volgen.

Als je wilt zorgen dat je bestelling vandaag wordt verzonden, kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail of ons contactformulier. Ons klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.

Altijd Gratis Levering
Wij dekken de verzendkosten. Alle bestellingen worden GRATIS naar je adres verzonden. Er is geen minimumbestelhoeveelheid.

Verlies van Pakket?
Als een pakket verloren gaat of niet kan worden geleverd om logistieke redenen, sturen wij altijd een nieuw pakket voordat we ons terugbetalings- en retourbeleid toepassen.

Levering via Niet-Thuis Levering of Postkantoor
Wanneer een pakket bij je deur wordt afgeleverd of bij een postkantoor wordt achtergelaten, heeft Yaya-mode de leveringskosten gedekt. Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier, en zijn wij gerechtigd om 25 EUR van het bedrag af te trekken.

Waarom werkt de tracking van mijn bestelling niet?
In sommige gevallen kan het 1-2 werkdagen duren voordat het verzendbedrijf de locatie van het pakket heeft bijgewerkt. In deze gevallen vragen we om je begrip en geduld.

Voor verdere vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

Bedrijfsnaam: Yaya-mode
Adres: Erasmusgracht 30, 1055 BJ Amsterdam
Bedrijfsnummer: 76222525
Telefoon: +31 6 57525343
E-mail: info@yaya-mode.nl